Tutustu nuorisorahastoon!

22.9.2016

Nuorilla urheilijolla on nyt mahdollisuus hakea pääseuralta tukea vuoden 2016 esimerkiksi piiri-, alue- ja valtakunnan leirityksiin ja -valmennuksiin.

• kokeiluluonteisesti käytössä vuonna 2016
  • tarkoitettu 13 – 23 vuotiaille urheileville ja kilpaileville nuorille
  • tarkoitettu kaikille yksilölajeille ja osittain myös joukkuelajeille (valmennus, alueharjoitukset)
  • tukea myönnetään lähinnä leirityksiin (ei kaupallisiin), SM-kilpailuiden ja siihen rinnastettavien kilpailuiden avustamiseen seuraavasti:
  • majoituskulut korvataan 100 %
  • alueleirin tai valtakunnallisen lajileirin osallistumismaksut korvataan, kuitenkin enintään 100 euroa/leiri/vuosi/urheilija
  • nuorten valmentajien koulutuksen tukeminen (päätetään tapauskohtaisesti)
  • piiritason joukkuelajien yhteisharjoitusten tukeminen (päätetään tapauskohtaisesti)

Tee vapaamuotoinen hakemus, liitä mukaan kuitit ja osoita se johtokunnalle  susannaheikkala@hotmail.com tai anne.polso.veteli@gmail.com. Hakemukset tulee lähettää 15.11. mennessä. Johtokunta käsittelee hakemukset marraskuun lopussa ja hakijoille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti.