Kainuun rastiviikko Puolangalla täydessä vauhdissa!

5.7.2016

Tapio Patanalle osakilpailuvoitto
Lea Pöyhöselle osakilpailuvoitto

Kainuun rastiviikko on pyörähtänyt mukavasti veteliläisittäin käyntiin. Tapio Patana suunnisti sunnuntain ensimmäisessä osakilpailussa sarjan H80 voittoon ja tänään välipäivän jälkeen napsahti konkarille jo toinen voitto. Tapion kevät on muutoinkin sujunut hyvin, taskussa on mm. SM hopeaa. Lisää metallia on varmasti luvassa vielä syksyn tulevissa mittelöissä. Tsemppiä Tapiolle!

Myös Lea Pöyhönen suunnisti tänään hienosti osakilpailun voittoon. Lea voitti jo aiemmin kesällä seurakavereidensa Katariina Finnilän ja Eija Lassilan kanssa AM-viestikultaa Perhossa.

Rastiviikolla kisaa myös nuorempaa kaartia. Mm. Oskari Rannila on kahden osakilpailun jälkeen mukavasti varmoilla suorituksilla sijalla 6.

Seuraava kolmas kilpailu suunnistetaan torstaina. Luvassa siis tilannepäivitystä. Tsemppiä kaikille Kainuun rastiviikon suunnistajille!