Venla Rannila aloittaa seuratyöntekijänä 1.6.2020!

16.5.2020

Vetelin Urheilijat ja Vetelin kunta ovat yhdessä valinneet kaikkien hakijoiden joukosta kesäajan seuratyöntekijäksi 17-vuotiaan veteliläisen Venla Rannilan.

Venla aloittaa työt 1.6.  Venlan työtehtäviin kuuluvat mm. erilaisten harjoitusten ja treenien suunnittelu ja pito. Koronatilanne vaikuttaa vielä, mutta tavoitteena olisi, että alle 50 henkilön ohjattua ulkoliikuntaa toteutettaisiin säännöllisesti useana viikonpäivänä. Venlan työjakso ulottuu elokuulle saakka.

Venlan haastattelu ja yhteystiedot ilmestyvät nettisivuille/someen myöhemmin, mutta mikäli juuri sinulla olisi toiveita ja ajatuksia, mitä kaikkea Vetelin Urheiijat ja erityisesti seuratyöntekijä voisi kesän aikana tehdä, niin somen puolelle ilmestyy piakkoin kyselylomaketta. Ota seurantaan Vetun facebook-sivut ja ig-tili @vetelinurheilijat!

Aurinkoista kesän odotusta! Tästä se toiminta hiljalleen viriää!