Vetelin urheilijoiden jäsenmaksu vuodelle 2016

6.5.2016

Aurinkoista kevättä!

Nyt on aika taas maksaa Vetelin Urheilijoiden jäsenmaksu vuodelle 2016. Seuran sivuille on ilmestynyt palkki, liity jäseneksi, jota klikkaamalla jäsenyyden maksaminen hoituu helpoiten täyttämällä lomake huolellisesti. Lähipäivinä postilaatikkoihin ilmestyy myös perinteiseen tapaan muistutuslappu.

Tärkeää on, että lisätietoja kohdassa ilmoitetaan jäsenten nimet (perhejäsenyyttä koskien kaikkien perhejäsenten nimet) ja syntymävuodet. Näin saamme jäsenrekisterimme ajantasalle. Monet ovatkin jo löytäneet nettilomakkeen!

Maksamalla jäsenyyden voit edustaa seuraa erilaisissa urheilukilpailuissa ja kuntoilutapahtumissa. Seuramaksu on myös tärkeä osa varainhankintaa ja sillä mahdollistetaan seurassa monia liikunnallisia tapahtumia niin lapsille kuin aikuisille.

Kiitos ja tervetuloa mukaan toimintaan uudet ja vanhat jäsenet!

Puheenjohtajan terveisin,

Anne Polso