Vetelin Urheilijat mukaan seuramentor-hankkeeseen!

10.4.2017

Vetelin Urheilijat ovat nyt myös mukana Keski-Pohjanmaan Liikunnan (Keplin) seuramentor-hankkeessa! Seuramentoriksi on ryhtynyt Liina Pulkkinen! Hanke pyörähtää käyntiin sopivasti juhlavuoden kunniaksi. Nimittäin sen lisäksi, että Suomi täyttää 100 vuotta, on myös Vetelin Urheilijoilla syytä juhlaan - seura täyttää tänä vuonna 70 vuotta! Juhlavuoden tapahtumista lisää myöhemmin!

Seuramentor-hankkeessa Keplillä on parhaillaan käynnissä "Seuramentor ohjaajien tukena" -hanke, jonka tärkeimpiä tavoitteita ovat seuratoiminnan ja valmennuksen kehittäminen. Hanke tarjoaa seuroille ja valmentajille monipuolisia ja räätälöityjä työkaluja seuratoiminnan kehittämisen tueksi, mm. koulutuksia, valmennusklinikkatapahtumia ja mentoritoimintaa. Tällä hetkellä hankkeessa on mukana 18 keskipohjalaista urheiluseuraa. Hanke on saanut rahoituksen seuratoiminnan kehittämiseen vuoden 2018 lokakuun loppuun saakka. Hanke liittyy keskeisesti Keplin ”Liikuntaa yhdessä läpi elämän” -strategiaan, jonka yksi tärkeä tavoite on tukea paikallisen seura- ja yhdistystoiminnan kehittymistä ja monipuolisuutta.

Hankkeen innoittamana Vetelin urheilijat järjestävät huhtikuun aikana kehittämispäivän, jossa luodaan suuntaviivoja tulevaisuuteen! Lisäksi on tulossa nuorille ja aikuisille suunnattu juoksukoulu, joka alkaa jo 27.4. klo 18! Kannattaa seurata ilmoittelua! Tästä kaikesta lisää myöhemmin!