Omatoimirastit Vetelin Haukilahdessa 5.7. asti

28.6.2020

Perhonjokilaakson seuraavat iltarastit suunnistetaan Vetelin Haukilahdessa tulevana tiistaina 30.6. Lähtöaika tuttuun tapaan klo 17-19. Tämän jälkeen rastiliput metsässä omatoimirasteina 5.7. saakka. Liput poistetaan sunnuntaina iltapäivän/alkuillan aikana.

Opastus: Pulkkisen kylältä Haukilahdentien risteyksestä 12km.

Tai 13-tieltä 5km Haukantietä.

Karttamaksu 6 euroa, alle 16-vuotiaat ilmaiseksi. Maksu seuran tilille FI7855120040006314. Sama hinta myös omatoimirasteilla.

Radat A, B, C, D ja RR. Rastireitti on käytössä vain tiistain iltarasteilla.

Omatoimirastien kartat ovat iltarastien jälkeen lähtöpaikalla olevassa postilaatikossa. Älä palauta karttaa. Mikäli laatikossa on karttavajetta, muistathan ilmoittaa 040-5606437.

Noudatathan vielä voimassa olevia koronaohjeita. Pidä mm. riittävät etäisyydet, erityisesti iltarasteilla.

Tulokset ovat nähtävissä seuran nettisivuilla vielä saman illan aikana. Väliaikalappuja ei ole saatavilla.

Tervetuloa suunnistamaan Haukilahteen! Ajalla tai ilman, kisavauhdilla tai rennosti nautiskellen.

Nähdään metsässä!