Koronan vaikutus urheiluseuran toimintaan --> OHJATTU TOIMINTA KESKEYTYY TOISTAISEKSI!

17.5.2021

KAIKKI OHJATTU TOIMINTA KESKEYTETÄÄN 1.6.2021 SAAKKA KIIHTYNEEN KORONATILANTEEN TAKIA!

NOUDATETAAN MÄÄRÄYKSIÄ JA OHJEITA, VÄLTETÄÄN TURHIA KOKOONTUMISIA JA MATKUSTELUA, PIDETÄÄN TURVAVÄLIT, HUOLEHDITAAN KÄSIHYGIENIASTA JA KÄYTETÄÄN MASKEJA!

TILANNETTA SEURATAAN. ILMOITAMME TOIMINNAN ALOITTAMISESTA NETTISIVUILLAMME JA SOMESSA.

KAIKESTA HUOLIMATTA HYVÄÄ ALKUKESÄÄ KAIKILLE!

PYSYTÄÄN TERVEINÄ!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

16.5.2021

Tällä hetkellä AVI on määrännyt, että sisätiloissa ei saa kokoontua enempää kuin 10 henkilöä kerrallaan. Suositus on, että kaikkia fyysisiä kokoontumisia vältetään. Määräykset ja ohjeet ovat voimassa 1.6. saakka.

Vetelin Urheilijoiden sisätiloissa tapahtuva ohjattu liikunta (mm. ammunta, lentopallo, jalkapallo) on keskeytetty toistaiseksi. Lisätietoja jaostojen puheenjohtajilta.

Ulkotiloissa rajoitus on 20 henkilöä. Mm. yleisurheilu- ja jalkapalloharjoituksia jatketaan rajoitusten ja ohjeiden mukaisesti. Ehdottomasti vain terveenä paikalle ja turvaetäisyydet huomioiden!

Pysytään terveinä!