Kyläviesti Sulkaharjussa 3.10.2021

14.9.2021

Kilpailuohjeet

Aloittajat kokoontuvat lähtöalueelle 10 min ennen lähtöä, noudattakaa Janin ohjeita.

Vaihto tapahtuu maali/vaihtoleimauksen jälkeen läpsystä, lähtevä kilpailija ottaa itse rintanumeroa vastaavan kartan karttatelineestä (jos joukkueesi kartta puuttuu, ota yhteys ratamestariin, jolla on keltainen liivi.

Muistakaa nollata emit kortit ennen kuin lähdette maastoon

K-pisteelle on viitoitus. Viimeiseltä rastilta on viitoitus maaliin/vaihtoon.

Jätä kartta ämpäriin vaihtoon tulon jälkeen. Kartat saa uusintalähdän jälkeen. Maaliintulojärjestys ratkeaa maaliviivalla.

Puuttuvasta tai väärästä leimasta seuraa joukkueelle 10 min aikasakko.

Uusintalähtö tapahtuu kolmen nopeimman joukkueen saavuttua maaliin. Kilpailussa palkitaan voittajajoukkue kiertopalkinnolla. Lisäksi syksyisestä metsästä pisimpään nauttineen saavat sisupalkinnon.

Palauttamattomasta numerolapusta seuraa ankarat nuhteet!

Kyläviesti suunnistetaan Vetelin Sulkaharjussa 3.10. klo 12 alken

Opastus vt 13 Pulkkisentien risteys.

1,3 ja 4 osuus 2,5km, 2.osuus 1,7km. Kartta 1:7500

Joukkuessa tulee olla vähntään yksi nainen, jonka voi korvata yli 60-vuotias mies tai 14-vuotias tai nuorempi poika.

Hajonta osuuksilla 1, 3 ja 4.

Ilmoittautuminen viimeistään keskiviikko-iltana 29.9.2021 juoksujärjestyksineen ja emit-numeroineen osoitteeseen sami80.finnila@gmail.com

Osanottomaksu 20€/joukkue.

Osanottomaksu tulee suorittaa ilmoittautumisen yhteydessä Vetelin urheilijoiden suunnistusjaoston tilille FI78 5512 0040 0063 14

Huomio! Jos maksoit ilmoittautumismaksun viime vuonna etkä hakenut ilmoittautumismaksun palautusta, osallistumismaksua ei tarvitse maksaa..