Lasten hiihdot - 9.3.2023 ajankohtaista!!!

9.3.2023

Ajankohtaista 9.3.23!

Lasten viikkohiihtoja ei 14.3., koska samaan aikaan Perhonjokilaakso- cup Perhossa. Kaikki mukaan kisailemaan!

Seuraavat ja tämän talven viimeiset lasten viikkohiihdot Pärinäpirtillä tiistaina 21.3.23. klo 18 (ilmoittautuminen) ja klo 18.30 (lähdöt). Tyyli perinteinen.

Tervetuloa hiihtämään!

Nähdään laduilla!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ajankohtaista 16.2.23.

Viime tiistaina oli jälleen Hippohiihdoissa menestystä, kun 41 pientä hiihtäjää nähtiin laduilla voittamassa itsensä! Kiitos kaikille mukanaolleille! Ja iso kiitos Henri-Hipolle, kun matkasit Veteliin!

Seuraavat viikkohiihdot jälleen tulevana tiistaina eli 21.2. tuttuun aikaan klo 18 (ilmoittautuminen) ja klo 18.30 (startit). Maalissa mehua ja suu makeaksi!

Hiihtolomaviikolla 9 eli 28.2. viikkohiihtoja ei järjestetä. Mutta tervetuloa taas 7.3., jolloin tyylikin muuttuu takaisin perinteiseksi!

Nähdään ladulla!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ajankohtaista 6.2.2023

Keskiviikkona 8.2. kisataan Perhonjokilaakso-cup Kaustisella eli tiistaina 7.2. ei lasten viikkohiihtoja Puusaaressa! Huom. Kaustisen kisoihin ilmoittautuminen etukäteen! Lisätietoja naapuriseuran nettisivuilta tai Elinalta 046-8111241.

14.2. ystävänpäivänä lasten Hippo-hiihdot Puusaaren Pärinäpirtillä! Kaikki mukaan läheltä ja kaukaa! Jokaiselle palkinnot ja mukana myös Henri-Hippo! Seuraa tarkemmin ilmoittelua netissä/Perhonjokilaaksossa/somessa.

Hiihtolomaviikolla 9 ei lasten viikkohiihtoja Puusaaressa. Mutta todennäköisesti jotain muuta mukavaa tapahtumaa tiedossa sunnuntaille 5.3.! Tästä tiedotamme myöhemmin!

Ja vielä tiedoksi: Hiihdon AM-kisat Kaustisella sunnuntaina 19.2.

Nähdään ladulla!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hiihto-olosuhteet ovat tällä hetkellä melko vetiset. Näillä näkymin (ma klo 19.30) hiihdot voidaan pitää suunnitellusti eli 17.1. klo 18.30 (ilmoittautuminen klo 18). Tyylin saa kukin valita eli hiihtääkö perinteisellä vai vapaalla, otetaan huomioon tuloksissa. Mikäli sääolot kovin lauhtuvat niin, että hiihdot peruuntuvat, ilmoitamme nettisivuilla ja somessa viimeistään klo 15.

Tervetuloa!