Suomen suunnistusliiton valmentajakoulutuksen taso 1 päätökseen Perhossa

31.3.2015

Joulukuussa 2014 alkanut nuorten seuravalmennukseen keskittynyt valmentajakoulutus päättyi kuluneena viikonloppuna Perhossa. Koulutus sisälsi lähijaksoja ja etätehtäviä yhteensä 40 h verran. Koulutukseen osallistui tulevia valmentajia ja ohjaajia Vetelistä, Halsualta sekä Perhosta.

Kevään aikana koulutuksen tuoman yhteistyön innoittamana alueella on pidetty säännöllisesti taitoharjoituksia niin lapsille, nuorille kuin aikuisillekin. Taitoharjoituksia on tarkoitus jatkaa vielä iltarastien yhteydessä ainakin kevään ajan.

Pääsiäisen jälkeisenä viikonloppuna järjestetään Perhonjokilaakson alueen suunnistajille harjoitusleiri etelässä Kemiönsaarella. Leirille on nyt ilmoittautunut 20 lähtijää. Leiristä lisää suunnistuksen ajankohtaista-palstalla.

Seuraa suunnistusaiheista ilmoittelua seurasivujen lisäksi Perhonjokilaaksosta sekä VetU:n suunnistusjaoston facebook-sivuilta!