Iltarastikausi lähestyy - opastusta ja yhteisharjoituksia!

24.4.2015

Kevään iltarasteilla opastusta ja yhdessä harjoittelua!

Talven aikana Perhonjokilaakson urheiluseurat ovat järjestäneet nuorille ja vähän vanhemmillekin suunnistuksen taitoharjoituksia. Seurat ovat päättäneet jatkaa harjoituksia alkavien iltarastien yhteydessä ainakin nyt kevään ajan. Ensimmäiset harjoitukset järjestetään Kaustisella vappurastien yhteydessä ja seuraavat heti tiistaina 5.5. Vetelissä. Harjoitukset on tarkoitettu suunnistusta aloitteleville lapsille ja aloitteleville aikuisille sekä suunnistusta jo enemmän harrastaneille nuorille ja aikuisille. Tarjolla on eritasoisia karttaharjoituksia sekä opastusta. Harjoitusten sisältö ja teemat vaihtelevat seuroittain. Yli 16-vuotiailta 5 euron karttamaksu, jolla voi kiertää myös normaalin radan. Tarkemmat tiedot löytyvät seurojen nettisivuilta tai fb-sivuilta. Seuratkaa myös ilmoittelua perhonjokilaakso-lehdessä.

Tervetuloa rasteille!

Kevään iltarastit ja harjoitukset