Kilpailukutsu

Avoin Keski-Pohjanmaan maakuntaviesti ja seurajoukkueiden kompassi-viesti järjestetään 12.8.2023 klo 11.00 Vetelissä

Osallistumisoikeus

Keski-Pohjanmaan Suunnistus ry:n ohjeiden mukaan maakuntaviestissä noudatetaan uutta kuntajakoa. Kompassi viesti on seurajoukkueille.

Osallistumisoikeus on myös muilla kuin Keski-Pohjanmaan alueen kunta joukkueilla.

Suunnistajilta ei vaadita lisenssiä maakuntaviestiin. Kompassi-viestiin lisenssi pakollinen.

Osuudet

1 ja 4 os. 20-25 min.

2, 3, 5 ja 6 os. 25-30 min.

Kaikilla osuuksilla hajonta

Joukkue maakuntaviesti

Joukkueen kokoonpanon tulee olla seuraava:

- Kolme osuutta H21

- Yksi osuus D21

- Yksi osuus D21/H18/H40

- Yksi osuus D18/D40/H16/H50

Joukkue saa päättää juoksujärjestyksen vapaasti.

Joukkue kompassi-viesti

Viestissä on kolme osuutta. 1 osuus H/D12TR, 2 osuus H/D10RR, 3 osuus H/D14.

Ilmoittautuminen ja juoksujärjestys

Ilmoittautuminen juoksujärjestyksineen ja emit-numeroineen viimeistään sunnuntaina 6.8.2023.

Ilmoittautuminen juoksujärjestyksineen ensisijaisesti irman kautta tai sähköpostilla osoitteeseen tyynela.kari@gmail.com

Ilmoitetun suunnistajan voi vaihtaa ilmoittautumisen jälkeen, mutta juoksujärjestystä ei voi muuttaa 6.8.2023 jälkeen.

Osallistumismaksu

Maakuntaviesti 100 euroa/ joukkue, kompassi cup 35 euroa on maksettava ilmoittautumisen yhteydessä Vetelin Urheilijat/suunnistus FI7855120040006314. Viestikenttään maininta joukkueen/joukkueiden nimestä.

Opastus, kilpailukeskus ja maasto

Opastus alkaa tieltä nro 750 noin kilometri Patanan kylästä Räyringin suuntaan, josta ajoaika noin 15 minuuttia parkkeeraukseen. Parkkeeraus metsäautotien varressa, kilpailun järjestäjä toivoo kilpailijoiden saapuvan henkilöautoilla. Parkkipaikalta noin kilometrin kävelymatka kilpailukeskukseen.

Kilpailukeskus maasto-olosuhteissa.

Maasto vaihtelevaa Keskipohjalaista suunnistus maastoa. Kartta 1:7500/2,5m, 7/2023

Toimihenkilöt

Kilpailun johtaja: Martti Pihlajamaa