Ilmoittautuminen

llmoittautumisen voi tehdä suoraan sähköpostilla osoitteeseen lahtinen.tero.t@gmail.com.
Seuraavat tiedot mukaan:
Henkilökohtainen kilpailu
- suunnistajan nimi
- sarja
- EL-piiri / yhdistys
- Emit-numero
Pariviestiin
- joukkueen sarja
- piiri
- parin nimet
- parin Emit-numerot

Samassa viestissä voi olla useampia suunnistajia ja joukkueita. Osallistumismaksut maksetaan samanaikaisesti Vetelin Urheilijoiden suunnistusjaoston tilille FI78 5512 0040 0063 14.

Ilmoittautumisessa voi käyttää myös alempana olevia excel-lomakkeita. Henkilökohtaiseen kisaan ja viestiin on omat lomakkeensa. Samalla lomakkeella voi ilmoittaa yhdellä kertaa useampia osallistujia/ joukkueita. Täytetyt lomakkeet toimitetaan sähköpostin liitetiedostona osoitteeseen lahtinen.tero.t@gmail.com. Excel-lomakkeiden jälkeen on samat lomakkeet pdf-muodossa. Pdf-lomakkeita ei voi täyttää tietokoneella, mutta tarvittaessa ne voi tulostaa ja täyttää vaikka kynällä, mikäli excel-lomakkeiden avaaminen/täyttö ei onnistu.

Mikäli sinulla on ilmoittautumisen suhteen kysyttävää tai ongelmia ilmoittautumisessa, ota rohkeasti yhteyttä osoitteeseen lahtinen.tero.t@gmail.com tai puhelinnumeroon 040-8485265/ Tero Lahtinen.